Towerborne
Towerborne is an exciting side-scrolling Action RPG Brawler. Rise again as an Ace, an immortal warrior reborn to defend the Belfry against the darkness beyond its walls. Journey across a crumbling world, uncover the mystery of the fallen City of Numbers, and push back the corruption threatening humanity’s survival. Master the Mayhem Experience classic combo-based brawler combat combined with a modern RPG. Customize your Ace with powerful gear, experiment with diverse combat styles, and refine your skills through relentless battles. Every fight makes you stronger, every victory opens new strategies, and every weapon reshapes your journey. Fight Your Way Whether you want quick pick-up-and-play sessions or intricate systems to master, Towerborne lets you choose your play style. Its fast-paced, responsive combat rewards timing and creativity, making every encounter feel fresh and challenging as you grow stronger. Grow Stronger Together Join forces with up to three other Aces* or venture solo with Umbra lending unique abilities to your side. Teamwork amplifies the chaos and the thrill, where synergy and strategy make the difference between victory and defeat. Rally together to fight as one. Take an Unforgettable Journey Towerborne expands beyond combat with a compelling Story Campaign designed to spark excitement and fuel unstoppable action. For players who crave more than battles, Towerborne’s full story campaign brings to life the lore, characters, and stakes of the Belfry’s survival. Explore, progress, and uncover the world at your own pace and take your Ace’s journey offline then reconnect online to fight alongside friends without missing a beat.