Total War: WARHAMMER - Norsca
The Norsca DLC Pack is playable in The Old World (Total War: WARHAMMER), Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II), and Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). The Norsca Campaign Pack introduces the Norsca as a playable race to Total War: WARHAMMER. These vicious, hard-hitting barbarians can recruit a wide range of units including Trolls, Fimir and the collossal War Mammoth. Two Legendary Lords lead the Norscan hordes: Wulfrik the Wanderer, and Throgg the Troll King. each with their unique playstyle and objectives. A key feature of Norscan factions is their ability to conduct Monster Hunts. These unique quests charge you with besting legendary monsters, which can then be tamed and fielded in battle.