Experience a military shooter set in a diverse & hostile open world that you can play solo or up to four-player co-op, and get the appropriate equipment to survive on Auroa. With the Operator Bundle, get an exclusive survival skin for the M4A1 including its upgrade materials, and a generous amount of Ghost Coins to purchase additional gear and cosmetics in-game. Includes: - The Survival weapon skin for the M4A1 - The Assault Rifle MK1 Upgrade - The Assault Rifle MK2 Upgrade - 2800 Ghost Coins Face your toughest enemies and enjoy a true social experience in Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint.