Tiles: The Game
Tiles is a fast-paced action puzzle game that will both convolute your mind and burn your finger tips! Play It's simple, get from the green tile to the red whilst clearing the blue tiles in between. Consider your moves carefully though as you might regret them later. Oh, and do it fast because the very ground beneath you is falling! Build You can also build your own challenges using the fully featured level editor. Every level created for the game was in fact created with the in game editor. Share This is where things get really fun, you can publish your creations and share them with the world! You can also play levels created by players on PC, and vice versa.