The Walking Dead: Michonne
The Walking Dead: Michonne - A Telltale Miniseries stars the iconic, blade-wielding character from Robert Kirkman's best-selling comic books. Haunted by her past, and coping with unimaginable loss and regret, the story explores Michonne's absence between issues #126 and #139 of the comic book. Over the three episodes of the miniseries, players will discover what took Michonne away from Rick, Ezekiel, and the rest of her trusted group… and what brought her back. Download Episode One of The Walking Dead: Michonne - A Telltale Miniseries, a three part episodic game series from the creators of The Wolf Among Us, The Walking Dead: A Telltale Games Series, and Tales from the Borderlands.