The Nightmare Before Christmas
A nightmare? Before Christmas? With thousands of blocks over there, and more redstone than I can bear? Looks scary, but also fun! Could it be I got my wish? Should I play, or should I run? A Christmas pack so nightmarish! Only available for Minecraft (2017), not compatible with Minecraft: Xbox One Edition (2014).