The Jackbox Party Quintpack 2.0
Say goodbye to boring parties and ho-hum get-togethers: The Jackbox Party Quintpack 2.0 is a collection of 25 fan-favorite Jackbox games from Party Packs 6-10 that are guaranteed to liven up any gathering for one low price. Have a scary good time playing Trivia Murder Party 2, crack your friends up with a game of Quiplash 3, or give your drawing skills a whirl with Drawful: Animate. The best part? Your phone is your controller, so there’s no special equipment required.