The Heroic Knight & Bippo Bot (BUNDLE)
Expand your platforming collection with two complete 2D adventures in one bundle. Game 1: The Heroic Knight The king's castle is under attack, and the magical jewels that protect the kingdom have been scattered across dangerous halls and dungeons. Jump over traps, defeat enemy pigs, and recover the lost jewels in a classic pixel art platforming adventure. Game 2: Bippo Bot Take control of Bippo Bot as you travel through futuristic city districts filled with enemies, hazards, and platforming challenges. Search for hidden Energy Fragments to unlock the exit while avoiding spikes, spinning saws, cannons, collapsing platforms, and other dangerous obstacles. Whether you prefer the atmosphere of a medieval castle or a futuristic city, this bundle brings together two distinct platforming adventures, each with its own gameplay, visual style, and challenges.