The Council - Complete Season
The Complete Season of The Council grants you access to all 5 episodes. The Council is an episodic game like no other. Delivering a fresh take on the Narrative Adventure, your choices and character growth truly matter. Make hard-hitting decisions, but also develop an array of skills to directly impact how the story unfolds. With permanent consequences, there is no going back. Plunge into a tale of intrigue and manipulation, with a cast of alluring characters each hiding their own secrets. The Council begins in 1793. Take the role of secret society member Louis de Richet after his invitation to a private island off the shores of England. Joining him are a number of high profile guests, including Napoleon Bonaparte and George Washington. The strange nature of this reception goes beyond the prestigious guests – Richet’s mother has gone missing on the island, while each of the colorful cast has their own agendas.