The Callisto Protocol - Contagion Bundle
Death is only the beginning in Contagion Mode, The Callisto Protocol’s ultimate survival horror experience. Fight tactically and use your ammunition wisely – Contagion Mode’s difficulty is custom balanced with stronger enemies, limited resources, no manual saves and your progress is reset to the beginning of the chapter if you die. The Contagion Bundle also includes 14 all-new ways for Jacob to die at the at the hands of the Biophage, and the Watchtower Skin Collection, a UJC themed pack of player and weapon skins for all your gear. * This content requires The Callisto Protocol base game to play. ** Also included with the Season Pass.