The 9th Charnel - Demo
The 9th Charnel is a first-person psychological survival horror game set in a world filled with dread and mystery. Blending stealth, combat, and exploration, it builds an atmosphere where every shadow hides a threat and every sound hints at danger waiting to emerge. The story follows Michael, alongside his colleagues Sara Whitlock and Daniel J. Hart—genetic scientists from the Epsilon Research Institute—who become stranded in a remote valley while conducting field research near a wildlife sanctuary. Cut off from safety and separated from his team, Michael’s search for his friends soon spirals into darkness, where fanatical cults, forgotten rituals, and malignant forces conjure a nightmare with no escape. As the valley’s secrets unravel, survival grows even more desperate. Uncover the truth and determine the fate of the three scientists by confronting not only monstrous horrors but also the demons within. Scavenge what you need, carefully manage resources, and make choices that test your resolve. Evade enemies through stealth and cunning, or stand your ground when survival demands a fight.