Tez Eagle Pack
Conceived by Eagle Industries as the replacement for their current generation Eagle R, the Tez Eagle takes aggression to a whole new level, with its heavy armour plating and hunkered down stance. See the opposition scatter when you bear down on them in this beast! It comes complete with ten paint schemes, so you can either go classic blood red, or maybe full bling in gold, or urban stealth camo on the streets. Whichever way you paint it, it’s an amazing piece of automotive combat engineering.