.T.E.S.T: Expected Behaviour
You can even control time. But will it help? You became a lab rat in the hands of alien scientists. Will you be able to get out of the space laboratory? Pass dozens of levels with hundreds of puzzles using not only agility and logic, but also a special device that allows you to slow down, speed up and even stop time. Your fate depends on the results of this .T.E.S.T. Easy to grip gameplay, approachable controls and gorgeous sci-fi setting will let you feel the vibe of the top-notch puzzle solver who’ll do anything to get the job done. In our case, to get the test done and gone. A bit of humor and witty remarks by two narrators are included in the package!