Teller's Duty
In 1980, you land a teller job at Kertasia Bank thanks to your distant uncle. But the bank follows bizarre rules set by a foolish government. Face strict policies, tough customers, and moral choices while saving for your mom’s medical bills. Your fate is in your hands.