TEKKEN 8 - Heihachi Mishima
Heihachi Mishima, the King of Iron Fist, joins the tournament! He was defeated at the end of an epic final battle with Kazuya, and was supposed to be dead after being thrown into scorching lava. Content: - Heihachi Mishima as a playable character *This DLC is also available in the Deluxe Edition, Ultimate Edition, and Deluxe Edition Upgrade Pack products. Be careful of duplicate purchases.