TEKKEN 8 - Clive Rosfield (FINAL FANTASY series)
FINAL FANTASY series protagonist Clive Rosfield—first prince of the Grand Duchy of Rosaria—joins the tournament! Experience thrilling swordplay and precision coordinated attacks with Clive's loyal hound, Torgal. Wield powerful and dynamic Eikonic abilities and temporarily transform into the mighty Ifrit. Use your power as the Dominant of Fire to emerge victorious. Content: - Clive Rosfield as a playable character The following parts of Clive Rosfield are not customizable: Eyes, Eye Makeup, Face Paint, Tan, Head, Full Face, Unique Hair and Mouth/Facial Hair can be customized only with items for Clive. *This DLC is also available in the Deluxe Edition, Ultimate Edition, Deluxe Edition Upgrade Pack, and Collaboration Set Clive Rosfield & PHOENIX GATE (FINAL FANTASY series). Be careful of duplicate purchases. *Does not include the PHOENIX GATE DLC.