Teardown: Time Campers
Is that a camper parked outside of Löckelle Teardown Services? Or is it… a time machine? Time Campers is a Teardown campaign expansion set in the wild west. Use creative problem solving to find and pilfer old-timey materials as you attempt to get the time machine back into working order. But beware of Charles Keerthi's new gunpowder alarms which may alert the patrolling hot air balloon to your actions.