Tankko the Warrior
A new warrior is ready to join the battle for Justice! Tankko the warrior is half-man, half-monster, all awesome! Tankko inspires fear in enemies and slight discomfort among friends. This product supports the following languages: In-game speech: English; On-screen text: English.