Swimsanity! - Unleash Pack 1
In this Swimsanity! DLC, add to your underwater arsenal with four all new unleashes! Ammo Bot Unleash Engage underwater combat with an endless supply of ammo when Mooba uses the Ammo Bot Unleash Regen Unleash Mooba generates a healing aura around him that slowly regenerates his and other teammates health. Sentry Unleash The Sentry Unleash will quickly do work to defend an area of the map. Shock Drone Unleash Cripple your opponents by deploying your own set of Shock Drones to freeze them in place.