Suzerain Expanded Edition
The Expanded Edition includes the award-winning political drama Suzerain, and the Suzerain: Kingdom of Rizia DLC. Suzerain As President Rayne, lead the nation of Sordland in your first term of this text-based RPG. Navigate a political drama driven by conversations with your cabinet members. With looming war, rooted corruption, economic crisis and reform needed, the choices fall on your shoulders. How will you lead? Suzerain: Kingdom of Rizia Embrace the crown as King Romus Toras, and lead the Golden Kingdom to a new era. Reclaim lost territories through diplomacy or force. Engage with noble houses and oversee the resources of Rizia. How will you reign?