SUPERHOT WINDOWS 10
Time moves only when you move. Blurring the lines between cautious strategy and unbridled mayhem, SUPERHOT is the FPS in which time moves only when you move. No regenerating health bars. No conveniently placed ammo drops. It's just you, outnumbered and outgunned, grabbing the weapons of fallen enemies to shoot, slice, and maneuver through a hurricane of slow-motion bullets. With its unique, stylized graphics SUPERHOT finally adds something new and disruptive to the FPS genre. SUPERHOT’s polished, minimalist visual language helps you concentrate on the most important - on the fluidity of gameplay and cinematic beauty of the fight. SUPERHOT features: - Endless Mode - How long can you last against unyielding waves of enemies? - Challenge Mode - Take on SUPERHOT with your bare hands, no restarts, timed runs, and more. - Extras - Delve further into SUPERHOT with mini-games, ASCII art, and [redacted]. Thirty months in the making. Thousands of hours put into development and design. From its humble origins in the 7 Day FPS game jam, through a hugely successful Kickstarter campaign to a plethora of awards and nominations from industry experts, SUPERHOT is a labor of love by its independent, dedicated team and thousands of backers from all around the globe.