Super Waifu Ball
Roll, collect, and dive into the waifu-filled adventure of your dreams! Super Waifu Ball is an arcade-style adventure where you roll through colorful, obstacle-filled worlds as a cast of adorable waifus. Complete levels, collect stars, and unlock collectible waifu figurines from the gacha machine! Get ready for a gravity-defying, action-packed adventure in Super Waifu Ball, an arcade-style game where you roll through vibrant, obstacle-filled worlds as you control a cast of lovable waifus. Master each level, collect stars, and navigate through increasingly tricky courses to unlock exciting rewards and surprises!