Super Party Sports: Football
Charge up your soccer ball, calculate power and shoot down every rival in your way! Features: ✔ Smashing physics puzzle action! ✔ 100 levels of tactical fun! ✔ Select your favorite team from different nations! ✔ Collect mighty power-ups! ✔ Rio Samba party sounds! Pass, shoot and destroy your opponents in brilliant battles on the field. Plan effective passes, take down heavy rowdies and smash the goalkeeper to win the match! ‘Super Party Sports: Football’ is a physics puzzle game full of action and fun. Solve tricky riddles, fight against different types of enemies and score a goal. Take the challenge with players from different leagues and FCs. Choose your favorite 11 to play your own cup finals 2014.