Suika Nest + Suika Wan! Bundle
This is a bundle combining 2 Suika style games from Synnergy Circle Games Game 1: Suika Nest Fuse two birds of the same kind to summon a new type of bird! Keep repeating to unlock every type possible and build a nest full of life and variety. But watch out! If the nest ends up too crowded all the birds might fly away! Game 2: Suika Wan! Suika Wan! is a delightfully chaotic puzzle where tiny doggos drop, bounce, and fuse into bigger, fluffier friends, from pomeranians, to french bulldogs, to siberian huskies, each time adding a bigger breed to the screen! Match dog-shaped balls inspired by popular breeds, rack up points, and trigger a rain of puppies from the sky. The higher your score climbs, the more pups join the party—until the screen overflows with pure canine chaos.