Storm Rifle CHL
The T-55 Storm Rifle is the evolution of the standard Plasma Rifle and served various infantry during the violent Sangheili civil conflicts that followed the Covenant War. The weapon now includes a modular coil set, a high-mounted cooling shroud, and an extended barrel, all contributing to greater overall performance in the field.Customized with the CHILL skin.