Steven Universe Mashup
Steven enters the Minecraft universe in this Diamond-worthy Mash-up! Contains Steven Universe-themed skins, textures, original music from the show, and all your favourite locations, from Beach City to Homeworld. Believe in Steven! Only available for Minecraft (2017), not compatible with Minecraft: Xbox One Edition (2014).