Stellaris: Federations
The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting. With the Stellaris: Federations expansion, players can extend their diplomatic dominion over the galaxy like never before. Use every trick in the book to gain an edge on friend and foe alike, with a host of new options to influence, manipulate, and dominate without firing a shot. Features include: - Expanded Federations. - Galactic Community. - Origins. - New constructions.