Starpoint Gemini 2 Gold Pack
STARPOINT GEMINI 2 GOLD PACK Bundle includes Starpoint Gemini 2 and all downloadable content: Secrets of Aethera, Titans and the massive Origins! STARPOINT GEMINI 2: Captain your own space ship and roam the galaxy in 3D in this tactical space simulator with tons of RPG depth! Space has never looked so inviting - but images can betray... It has been two years since the end of the second Gemini war, the situation in the wartorn system is further from resolution than ever. SECRETS OF AETHERA (DLC): With the exception of the so-called Ghosts, and rare, but audacious traders, no one travels through the Aethera cloud anymore. Standard shields are simply not strong enough to withstand the violent disturbances. However, recent reports have surfaced, indicating that Kepler Station, located inside the Aethera cloud, is still operational. More than a few expeditions were sent into Aethera to verify this, but none came back... TITANS (DLC): An arms race is taking place in Gemini. The three largest factions are racing to develop true weapons of mass destruction, the massive Titan class vessels. The democratic Korkyra is producing a titan class vessel that is based on the latest shield technology and will feature the strongest shields ever seen in the Gemini universe. Baeldor baronies are united together in an effort to quickly produce a space behemoth that can land a strong punch. The Nyxian consortium used its informants and monetary wealth wisely and is able to quickly join the race by taking what is not theirs: a titan class sized vessel based on Imperial Leviathan designs. ORIGINS (DLC): Play through the storyline of the original Starpoint Gemini, re-envisioned as free DLC for Starpoint Gemini 2!