Spot Challenge Bundle
Spot Challenge is a game series inspired by the classic "Spot the Differences", where you need to compare two images and identify the differences between them. With over 1275 differences spread across 140 levels, will you be able to find them all? Perfect for playing solo or with friends and family, Spot Challenge is the ultimate challenge to test your attention to details!