"Spiribird Earrings" Hunter layered armor piece
Hunt in style with this special layered armor! Feel like you're getting a stat boost any time you wear these cool earrings! (Note: does not confer any actual stat boost other than your increased level of stylishness.) After purchasing, speak to the Courier and select Add-on Content to receive the content. You will then be able to use it in the Layered Armor Settings menu of the Item Box. Note: This item is cosmetic only and does not confer any status benefits.