Special Equipment Set
This set contains the following downloadable content: ■Arsenal Skin - Bahamut ■Outfit - Beguiling Suit (Outer Suit) ■Special Equipment - Victorious Gleam (Laser Blade) *Content included in this bundle can be purchased individually. *Be careful not to purchase any items twice. *These items will change the appearance of the player character. They are cosmetic and do not affect the character's stats. *DLC will be accessible in-game after progressing to the necessary point in the story.