Spacewalk Pack
Pack contains the following items: - Firearm Appearance MP7 Submachine Gun-Spacewalk - Firearm Appearance PTR-32 Assault Rifle-Spacewalk - Firearm Appearance Mini-14 Marksman Rifle-Spacewalk - Charm-Spacewalk - Avatar-Spacewalk - Calling Card-Spacewalk - Spray Paint-Spacewalk Note: - After purchase, players should go to “Collection” - “Items” in the game to check; - Each player can purchase only once; please do not make duplicate purchases. - If the player already has duplicates of the included firearm appearances, the appearance will be dismantled into Tekniq Alloy.