Space Kitten (Windows)
In Space Kitten, time is your greatest enemy. Take control of an adorable space feline and navigate the interconnected rooms of your spaceship with one simple, unforgiving rule: you have exactly 10 seconds to survive each challenge. Prepare for a platforming experience where every environment demands perfection. Activate switches, jump over deadly obstacles, and escape before the timer runs out. Instant respawn creates a fast-paced, addictive cycle of trial, error, and flawless execution. It's a cute yet brutal adventure focused on memorizing the ideal route and mastering it with absolute precision. Key Features: - 10-Second Action: A merciless time mechanic that turns every room into a life-or-death race. - Platforming and Puzzles: Jump, dodge, and interact with the environment quickly. Perfect execution is your only way out. - Cute but Brutal: An adorable protagonist in a punishing universe that will test your reflexes to the limit. - No Time for Frustration: Instant respawn puts you back in the action the millisecond you fail, encouraging you to try "just one more time".