Soundtrack and The Art of Cronos: The New Dawn
Explore a beautifully crafted digital artbook filled with striking concept art, eerie monster designs, and the stark landscapes that fuse Eastern European brutalism with retro-futurist technology. Relive your journey through the apocalypse with the game’s intense, atmospheric original soundtrack composed by Arkadiusz Reikowski, where each track captures the horror and hope of a world twisted by time.