SOULCALIBUR VI
Introducing the newest entry in the SOULCALIBUR series! Experience all-new gameplay mechanics with the most beautiful graphics the weapons-based fighting genre has ever seen! ■All-New Battle Mechanics! Reversal Edge: Block your opponent’s assault and counterattack! A fusion of offense and defense. Soul Charge: Enjoy a temporary power-up to turn the tide of the battle. Unleash additional attacks in this state! Wield Lethal Hits to deal huge combo damage and take down fearsome opponents! ■A full assortment of single-player modes! STORY: Taking place in the 16th century, revisit the events of the very first SOULCALIBUR in Soul Chronicle mode. ■ A wide variety of game modes! Clash with players around the world in Online mode! Create your own character to suit your tastes in Creation mode! ■Guest Character Geralt from CD Projekt Red’s Witcher series joins the fray!