SOULCALIBUR VI - DLC9: Haohmaru
Purchasing this add-on unlocks Haohmaru as a playable character in the main game of SOULCALIBUR VI, as well as grants access to the additional stage "Gairyu Isle" and adds more Character Creation items, including Nakoruru's outfit. Haohmaru of SAMURAI SHODOWN fame joins the fray as part of DLC 9! Use moves such as his Power Slash from the original game to weaken your opponent, then use his most powerful attacks to strike them down! DLC Content: - Haohmaru as a playable character - New background music: "Tune of the Man - Dual Souls" - A new stage: "Gairyu Isle" - Additional items for use in Character Creation (14 total) - Additional weapons (7 total) - Additional titles (4 total) - Additional battle comments (6 total)