SOULCALIBUR VI - DLC8: Character Creation Set C
Celebrate 20 years of SOULCALIBUR with an all new Character Creation set! - DLC Introduction - Additional items for use in Character Creation (43 in total) These items include the following: - Brand new items for SOULCALIBUR VI (7 total) - Extra/special items (5 total) - Other Character Creation items (7 total) - Hit effects (14 total) - Stickers (10 total)