SOULCALIBUR VI - DLC3: Character Creation Set A
Celebrate 20 years of SOULCALIBUR and step onto the stage of history once more! Experience gorgeous graphics and thrilling action in the latest entry to the series! - DLC Introduction - Additional items for use in Character Creation (67 in total) These items include the following: - Brand new items for SOULCALIBUR VI (6 total) - Items brought back from SOULCALIBUR: Lost Swords (16 total) - Items for regular characters (11 total) - Other additional items (34 total) Additional music tracks (28 in total) These tracks include the following: - All battle music from SOUL BLADE (11 tracks total) - All battle music from the original SOULCALIBUR (17 tracks total)