Sonic Texture Pack
See the world through the eyes of Sonic, your favorite blue hedgehog! This complete texture pack, inspired by iconic zones like Green Hill and Labyrinth, transforms your entire world into a unique but familiar landscape! Just beware the hostile mobs — they've gotten a Badnik new look!