SnowRunner – Western Star 49X (Windows 10)
Tear up the dirt with The All New Western Star 49X, an additional vehicle for SnowRunner! This modern heavy duty truck is a beast off the road and is no stranger to the mud. With its controllable extra axle, the 49X can navigate the worst road conditions while carrying all but the heaviest loads. The Western Star 49X is not included in the Year 1 Pass or the Year 2 Pass.