SnowRunner – Scorched Vinyl Wrap
Explore SnowRunner in style with the unique Scorched Vinyl Wrap for the Chevrolet CK 1500. The Scorched Vinyl Wrap adds a fiery burst look to the Chevrolet CK 1500. This custom skin is included for all Year 1 Pass owners.