SnowRunner - GMC Brigadier DLC (Windows 10)
Expand your SnowRunner garage further with the GMC Brigadier DLC, bringing you the brawny GMC Brigadier as well as an exclusive alternate skin. This gas-guzzling juggernaut, upgradable with all-wheel drive and differential lock, will provide extraordinary power and torque to your most daunting missions! The GMC Brigadier DLC is not included in the Year 1 Pass or Year 2 Pass.