Sniper Ghost Warrior Contracts
The game is backward compatible on Xbox Series X and supports 2K resolution in 60 FPS on this console. Become the ultimate assassin in the most realistic modern warfare sniping game available. Engage in an immersive single-player campaign across large, open-ended maps. Tactical thinking, stealth approach and precision in execution of long shots required.