Siana Character Pack
From runway legend to team’s big sis — Siana is back! Experience her special transformation skill! This Package includes: - Character - Siana (P4) *If purchased, the package cannot be refunded as it contains in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Siana, Siana is exchanged for certain amount of points. *Package components and sale can be exchanged or terminated without notice.