Short Track Asphalt Pack
Weekends were made for racing, and with SRX: The Game it's ALWAYS a Saturday night! The Short Track Asphalt Pack not only allows you to race a brand new series, featuring the Super Late Model, but it also adds 6 additional asphalt tracks! So, whether you're looking for an additional series for Career Mode, an additional challenge in multiplayer, or just some additional fun in Quick Race, the choice is yours.