Shaolin vs Wutang
Shaolin vs Wutang is a 1 on 1 INDIE CASUAL combat game featuring hand to hand and weapon combat, great music and inspired graphics. No flashy over the top effects, just combat influenced by classic Kung Fu films. The game features authentic fighting sounds from films and a licensed soundtrack with great music from classic kung fu movies. Shaolin vs Wutang is a real love letter to classic 70's and 80's Kung Fu cinema. This is a indie passion project that was made by one person who has tremendous passion for, and knowledge of Kung Fu films. We hope to provide players with a satisfying gaming experience blended with nostalgia and reminiscence of the great Kung Fu films.