Scout TOXC
Favored by Class-8 FDO (Forward Deployed Operators), SCOUT-class armor contains the most capable covert anti-tracking system and shroud-induction packages available for use. Its success behind enemy lines is unquestionable.Customized with the TOXIC armor skin.