Scar-Lead Salvation
Story When Willow Martin awakens with no memories in an unfamiliar room, she can't figure out how she got there. Without any semblance of who she is or where she came from, can she trust the AI who aids her? Or is it her enemy? So begins her deadly battles against mechanical weapons in a bid to escape. But what truths lie at the end? Key Features Live. Die. Repeat. – Death may seem inevitable as you progress through the story, but it's not the end. With each death you'll resurrect where it all started—and maybe learn a little about what happened here in the process. Escape this loop and discover the truth about the military facility and Willow's past! Expect the Unexpected – You'll never know what comes next as you make your way through the military facility. Each floor will present a procedurally generated layout complete with new enemies to face and equipment to grab. Fully Armed and Operational – You'll encounter a veritable armada of mechanical foes in the mysterious military facility. Use a variety of weapons, take advantage of status effects, and power up with unique skills to take them down. Unlimited Power! – Dodge and parry enemy attacks with precision to build up Exo Force. When enough Exo Force is built up, unleash your ultimate power with Onslaught Mode and become temporarily invincible.