Saints Row 2: The Unkut Pack
Pimp out your personality with over 60 brand new customization items including Unkut watches, necklaces, bracelets, T-shirts, tank tops, hoodies and camisoles. Change it up with a preppy polo, or dress it down with some jeans at Sloppy Seconds. Ink-up your character with 16 all new tattoo options.