Sacred Citadel - Jungle Hunt
"The battle has been won, but the war is not over yet! ""Big Mama"", the malodorous leader of the evil Grimmoc has escaped with the stolen Seraphim artifact into the menacing jungles of Ancaria! Bring ""Big Mama"" to justice and retrieve the valuable item. Gather together once again, combine your friend's skills and enjoy this enthralling new chapter of Sacred Citadel.Enjoy a brand new setting as well as 3 exciting bonus levels."